Arculattervezés

Arculattervezés


Amikor új márkával vagy szolgáltatással lépünk piacra, meghatározó, hogy a leendő vásárlók és ügyfelek által érzékel első benyomás milyen lesz. Nagyon fontos, hogy a logó, a színek, a csomagolás stb. jól harmonizáljanak, és aki először ránéz az üzletre, termékre vagy weboldalra, az egy olyan összhatást észleljen, ami bizalmat ébreszt és vásárlásra ösztönöz, ugyanis tudat alatt ezek is befolyásolják a vásárlási hajlandóságot.

Felmérések szerint az egységes szín, forma, betűtípus és logóhasználat 50% javítja a „megjegyezhetőséget”.

Ha brandet építesz, új cégként akarsz piacra törni, vagy ha már működő céged van, de jobban kitűnnél a tömegből akkor meghatározó a cég külső megjelenése, arculata. Elképzelhető, hogy éppen az egyedi arculat lesz az, ami a konkurenciával szemben a versenyelőnyöddé válik. Kiemelten igaz ez, ha valamilyen szolgáltatást nyújtunk, ami nem kézzel fogható. Az érdeklődő tudatában itt a minőség érzetét a szimbólumok, kommunikációs anyagok, vagyis az arculat minősége, egységessége határozza meg.

Logóválasztásnál is aprólékosan át kell gondolni, hogy milyen logó lenne az, ami a legjobban illik a kínált termékhez, szolgáltatáshoz. Leíró legyen vagy inkább betűlogó vagy mindkettő egyszerre? Ez elég sarkalatos pont, tekintve, hogy a logót nem szerencsés változtatni a cég működése során. Persze apróbb ráncfelvarrásokat időről-időre a nagy vállalatok is eszközölnek, de a fő irányvonal sosem változik.

Már 100.000 Ft-tól

További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!