Amikor új márkával vagy szolgáltatással lépsz piacra meghatározó, hogy a leendő vásárlók és ügyfelek által érzékel első benyomás milyen lesz. Nagyon fontos, hogy a logó, a színek, a csomagolás stb. jól harmonizáljanak, és aki először ránéz az üzletre, termékre vagy weboldalra, az egy olyan összhatást észleljen, ami bizalmat ébreszt és vásárlásra ösztönöz, ugyanis tudat alatt ezek is befolyásolják a vásárlási hajlandóságot.
Felmérések szerint az egységes szín, forma, betűtípus és logóhasználat 50% javítja a megjegyezhetőséget.
Elképzelhető, hogy éppen az egyedi arculat lesz az, ami a konkurenciával szemben a versenyelőnyöddé válik. Kiemelten igaz ez, ha valamilyen szolgáltatást nyújtunk, ami nem kézzel fogható. Az érdeklődő tudatában itt a minőség érzetét a szimbólumok, kommunikációs anyagok, a weboldal igényessége, vagyis az arculat minősége határozza meg.
További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!