A Facebook mellett, az online hirdetések másik fontos eszköze a Google kereső találati listáján belüli hirdetések, a display és shopping hirdetések megjelenítése.
Részletes célzási lehetőségekkel tudunk hirdetni a vállalkozásodhoz kapcsolódó, olyan kifejezésekre, amelyekkel a potenciális vásárlóid rákeresnek az általad nyújtott szolgáltatásra vagy kínált termékre. A részletes analitikáknak köszönhetően átfogó képet kapsz a hirdetések teljesítményéről, melyek segítségével folyamatosan optimalizálni tudjuk a hirdetések elérését és költségvetését.
Minden Google Ads kampány indítása előtt, kulcsszóanalízist végzünk és bekérjük tőled a szükséges információkat. Ez az elemzés tartalmazza az összes jelentős keresési kulcsszót és kifejezést, ami hatással lesz vállalkozásod sikerére. Ezekből tudunk következtetni az adott célcsoporthoz tartozó piac mélységére, illetve a várható forgalomra.
Költségkerettől és iparági versenytől függően nagyjából 3 hónap alatt tudjuk optimalizálni a kampányokat úgy, hogy a lehető legjobb megtérülést hozzák. Ez a 3 hónap próbaidőszak, ez idő alatt nem kell elkötelezned magad mellettünk. Erről részletesen a hogyan működik részben olvashatsz.
További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!
A SEO (Search Engine Optimization) vagyis keresőoptimalizálás, a weboldalunknak a Google-ben - és más keresőben - történő megjelenési pozíciójának javítását jelenti a NEM fizetett, vagyis organikus találatok között. Általánosságban elmondható, hogy minél előrébb szerepel a weblapunk a találati listában, annál többen fogják azt megtekinteni, így növelve a potenciális vásárlók és ezáltal az eladások számát.
Egy felmérésből kiderült, hogy a Google-ben kereső emberek 55%-a az első három találat közül biztosan rákattint legalább egyre! Az összes többi találat csak ezután következik, ha pedig a weboldalunk nem szerepel az első oldalon, akkor a potenciális érdeklődők jelentős részét már el is veszítettük.
A keresőoptimalizálás sok tényezős, komplex folyamat, így minden esetben egyéni, személyre szabott tervezést igényel. Alapvetően három részre oszthatjuk. Technikai SEO, On site SEO és Off site SEO. Ha hosszú távra tervezel a vállalkozásoddal, érdemes foglalkoznod vele.
Mivel a Google Ads és a SEO is ugyan azt a célt szolgálja -a minél jobb pozíció megszerzését- ezért gyakran felmerülő kérdés, hogy melyiket használja egy cég?!
Nos ez attól függ mennyire gyorsan kell eredményt elérni, illetve mekkora a költségkeret. Ajánlatkérés utáni személyes találkozón erről is adunk tanácsot.
További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!