Gyakran ismételt kérdések


Az alábbi oldalon igyekszünk választ adni a gyakran felmerülő kérdésekre!

Gyakran Ismételt Kérdések

A kérdésre adott válasz két részre bontható. Mennyi a havidíj, amit nekünk kell fizetni a hirdetések menedzseléséért? Ezt mindig egyedileg határozzuk meg attól függően, hogy milyen iparágról, mely platformokról és mekkora hirdetési keretről beszélünk.

A válasz másik fele pedig, hogy mennyi pénzt kell fordítani a hirdetésekre? Ennek a megválaszolásához további kérdéseket kell tisztáznunk: mi a cél? Mikorra szeretnénk azt elérni? Ismerni kell a szektort, ahol a vállalkozás tevékenykedik, a terméket és a célcsoportot. Ezeknek a tudatában ki lehet alakítani egy költségvetést, amit aztán folyamatosan felügyelni és dinamikusan alakítani kell az eredmények függvényében. Eredmény ugyanis előre megjósolni lehetetlen. Szükség van élesben letesztelt hirdetésekre ahhoz, hogy saját, valós eredményt kapjunk, amiből tovább tudunk építkezni.

Saját tapasztalataink alapján úgy látjuk, hogy -amennyiben rendszeres hirdetésről beszélünk, nem csak alkalomszerű kampányról- napi 1500-2000 Ft az a minimum, amivel már el lehet indulni egy platformon.

Ahogyan két egyforma ember, úgy két egyforma vállalkozás sincsen, ezért minden partnerünknek egyedi árajánlatot készítünk. Ehhez tudnunk kell, hogy milyen szektorban mozog a cég, milyen terméket / szolgáltatást értékesít és milyen jövőbeni céljai vannak.

A poszt lehet hirdetés, de a (csak) hirdetés nem lehet poszt. A posztok, amiket megosztunk a Facebook üzleti oldalon. Ezeket hirdethetjük, ha akarjuk. Ha nem, akkor marad egy 'sima' poszt és az organikus elérésekre támaszkodunk.

Hirdetést viszont feladhatunk anélkül is, hogy az megjelenjen az oldalon poszt formájában. Erre kizárólag a Facebook hirdetéskezelő felületén van lehetőségünk.

Nem biztos. A posztok kiemeléséhez nem szükséges regisztrálni a Vállalkozáskezelőbe. Azonban, ha szeretnénk profi hirdetéseket létrehozni és mindent egyhelyen kezelni, akkor ennek a használatát nem tudjuk megúszni. Ez ad lehetőséget arra is, hogy egy cég (Te) megbízzon egy hirdetéskezeléssel foglalkozó céget (minket), hogy dolgozzon a cég megjelenésén.

Nem. A hirdetés egy eszköz, de a sikeres értékesítésnek ezen kívül még sok összetevője van. Ha lassú a weboldal, túl drága a termék, rosszak róla a vélemények, nem elég meggyőző az üzenet és még sorolhatnánk, akkor hiába a jól célzott hirdetés.

Mi a cél? Mikorra szeretnéd elérni? Mekkora költségkeret áll rendelkezésre? Az együttműködés indulásáról itt olvashatsz bővebben.

Nagyon gyors és hirtelen eredményre nem lehet számítani, ha az alapoktól építkezünk. Ha már van korábbi analitika, adatbázis és egyéb dolgok, amikre részben lehet támaszkodni, akkor valamivel gyorsabban jönnek új eredmények. Mi a hosszútávú együttműködéseket szeretjük. Sokkal jobban tervezhető, mint az ad hoc jellegű projektek.

Ez rengeteg dologtól függ. Egy egyszerű bemutatkozó oldal kb. 250.000 Ft-tól indulhat, míg egy rengeteg funkcióval ellátott egyedi webshop akár a több millió forintos kategóriát is elérheti. Ahogy a többi szolgáltatásunk árát, ezt is minden alkalommal egyedileg határozzuk meg.