A hirdetések garantálják, hogy egy szolgáltatásból vagy termékből azonnal rengeteget fogunk értékesíteni? 

Az online hirdetés egy eszköz, egy fogaskerék az egyébként bonyolult és összetett gépezetben. Ha a gépezet többi része nem funkcionál megfelelően, akkor hiába tökéletes a hirdetések, nem fogják meghozni az elvárt bevételt. Még akkor sem, ha milliókat locsolunk bele. Az olyan közvetlen befolyásoló tényezőket, mint például a weboldal felépítése, szövegezése és a hirdetések mérése természetesen minden hirdetési kampány elindítása előtt ellenőrizzük, szükség esetén javítjuk vagy javaslatot teszünk a módosításukra. Azonban vannak olyan tényezők is, amire nekünk nincs ráhatásunk, mint például az ügyfélszolgálat minősége, a termék / szolgáltatás ár-érték aránya és / vagy minősége. Ha ezekkel gond van, akkor a hirdetések sem fogják meghozni az átütő sikert.