Ez a szolgáltatásunk a Te cégednek szól, ha az alábbiak közül bármelyik gondolat megfogalmazódott benned az utóbbi időben
“Magasabb bevételt kell elérnünk”
“A konkurencia folyton előttünk van”
“Az aktuális Google Ads hirdetéseink gyengén teljesítenek”
Válaszidő: 1 munkanap
Szakértő csapatunk eredményorientált megoldásokat kínál vállalkozásod számára, hogy a hirdetésre költött összeg megtérülő, kiszámítható befektetés legyen.
Alaposan átbeszéljük kitűzött üzleti céljaidat, megvizsgáljuk a célcsoportot, a versenytársakat és a céged weboldalát, majd ezek alapján kidolgozunk egy célravezető stratégiát.
Szerződéskötést követően lépésről lépésre megvalósítjuk az előre felállított és tisztázott terv lépéseit majd aktív kapcsolattartás mellett, szoros felügyelettel hétről hétre optimalizáljuk a kampányokat.
... és reméljük hamarosan a tiéteket is!
A reaktív magatartás helyett a proaktív gondolkodással igyekszünk a lehető legtöbbször, a lehető legjobban felkészülni a várható eseményekre.
A csapattal egyetlen célunk van: sikeres online jelenlétet építeni a magyar KKV szektor szereplőinek. Kattints és ismerd meg a többieket.
Steindl Máté Alapító / Facebook szakértő
Mikor válaszd “Google Ads hirdetéskezelés” szolgáltatásunkat?
Ha jelenleg legalább napi 5000 Ft-ot költesz Google hirdetésekre, de nem hozzák az elvárt eredményt, akkor mindenképp érdemes átnéznünk a hirdetési fiókot.
Ha van egy olyan termék és / vagy szolgáltatás, amire jelenleg van valós piaci kereslet, de úgy gondolod több bevételt is el lehetne érni vele.
A Google hirdetés egy eszköz arra, hogy magasabb bevételre tehess szert. Ehhez azonban elengedhetetlen egy olyan magas minőségű weboldal, ami képes a látogatókat vásárlókká konvertálni.
A Google hirdetések az elindítás után szinte azonnal láthatóak lesznek, de általában szükség van egy 1-2 hónapos teszt időszakra ahhoz, hogy érezhető hatást tudjunk generálni.
Kölcsönös szimpátia és elfogadott ajánlat esetén a következő lépések állnak előttünk. Fontos kiemelnünk, hogy mindent megtesszük annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legkevesebb plusz feladata legyen a folyamat során.
Szerződéskötést követően az első lépés, hogy alaposan átbeszéljük és megértjük a cég jelenlegi helyzetét és jövőben céljait. Ezt általában egy hosszabb online meeting formájában szoktuk megtenni.
A sikeres Google hirdetéseknek vannak bizonyos feltételei, melyekre követlen ráhatásunk van. Mielőtt elkezdenénk pénzt költeni a hirdetésekre fontos, hogy ellenőrizzük ezek minőségét és meglétét.
Amennyiben szükséges elvégezzük a kritikus hibák kijavítását. Ilyen lehet például a weboldal felépítése, funkcionalitása és a nem utolsó sorban a megfelelő konverziómérés.
Ha minden előkészületet sikeresen elvégeztünk, akkor megkezdődhet a kampányok felállítása és a tényleges hirdetés. Ez általában 1-3 héttel a szerződéskötés után szokott megtörténni.
Mély és sokrétű webfejlesztői tudásunknak és több, mint hétéves tapasztalatunknak köszönhetően nincs olyan technikai jellegű probléma vagy kihívás, amit csapatunk ne tudna megoldani.
Minden megkeresésre, felmerülő igényre és kérdésre legfeljebb egy munkanapon belül reagálunk. Számunkra fontos, hogy pörögjenek a projektek, haladjon az üzlet és betartsuk a megbeszélt határidőket.
Akár webfejlesztés, akár hirdetéskezelés projektről is legyen szó, helyzetünkhöz mérten igyekszünk mindig egy lépéssel a megbízónk előtt járni és olyan javaslatokkal, meglátásokkal szolgálni, amelyek segítségével előnyre tehet szert a konkurenciával szemben.
A nálunk dolgozó szakemberek mindegyike “T” típusú tudással és szemlélettel rendelkezik az online jelenlét világában. Ez azt jelenti, hogy a saját szakterületükön meglehetősen mély tudással vannak felvértezve, de munkájuk során számításba veszik a többi terület igényeit és lehetőségeit is.
Maximum 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot