SocialWings Online Marketing Podcast

Friss és örökzöld témák az online marketingről, PPC hirdetésekről, megjelenési lehetőségekről, Facebookról, algoritmusról és minden kapcsolódó témáról röviden és néha hosszabban. Hallgasd az epizódokat online és kövess be minket a Spotifyon.

Mikor, hol és mennyit költsünk online marketingre? 1 termékes webshopból piacvezető márka. A Körvonal sztori

Mikor, hol és mennyit költsünk online marketingre? 1 termékes webshopból piacvezető márka. A Körvonal sztori

A Körvonal kezdetben egy egytermékes webshopnak indult. 3 évvel később négy országban van jelen és több, mint 10 termékkel vezeti a kapcsolódást elősegítő, beszélgetést kezdeményező kártyajátékok piacát. De hogyan tudta Priger Inez és Pfaff András ilyen rövid idő alatt, ekkora hatékonysággal skálázni a webshopot? Mikor és milyen online eszközöket használtak annak érdekében, hogy maximalizálják az eladásokat? Milyen módon léptek piacra és hogyan vezették be a terméket online? Ezekre és több hasonlóan fontos, online marketinggel kapcsolatos kérdésre keressük a választ ebben epizódban a két tulajdonossal.

Meghallgatás a Spotifyon
B2B szolgálatás online jelenlétének felépítése. Csehil Ádám a Nyereséges Vállalkozás brandről.

B2B szolgálatás online jelenlétének felépítése. Csehil Ádám a Nyereséges Vállalkozás brandről.

A Nyereséges Vállalkozás egy céges pénzügyi kontrolling szolgáltatást nyújtó brand. Arra specializálódott, hogy a magyar KKV cégvezetőknek segítsen, a kontrolling erejével növelni a nyereséget és az átláthatóságot. Csehil Ádám a nulláról kezdte felépíteni a saját márkáját különböző online eszközök segítségével. Az vállalkozása indulásának történetét és a sikereit, tapasztalatait járjuk most körbe.

Meghallgatás a Spotifyon
Egy milliárdos cégnek számít az online marketing?

Egy milliárdos cégnek számít az online marketing?

Forray Niki már több tucat podcastben volt vendég, de soha nem beszélt átfogóan és részletesen az Ünnepek Áruháza online jelenlétéről és marketingjéről. Ebben az epizódban most elmeséli nekünk, hogy hogyan nézett ki az Ünnepek Áruháza legelső weboldala, milyen hibákat követtek el a fejlődés útján, milyen eszközöket használtak ez idő alatt és hogyan jutottak el odáig, hogy ma már közel 200 millió forintos éves forgalmat bonyolít a webáruház.

Meghallgatás a Spotifyon
Egytermékes webshopból néhány év alatt Cápák között befektetés és külföldi piacnyitás

Egytermékes webshopból néhány év alatt Cápák között befektetés és külföldi piacnyitás

A Lukas és Lea webshop egyetlen termékkel indult és nem szokványos módon Soós Kata tulajdonos, legelső marketing eszközéül a (mikro)influencer marketinget választotta. Ez jó kezdőlökést adott a termék ismertségének és egy bizonyos szintig jól is működött, de ezen a ponton túl Katának muszáj volt anyagilag nehezebb döntéseket is hoznia annak érdekében, hogy a termék ismertsége és az eladások száma tovább tudjon emelkedni. Ebben az epizódban ő maga mesél nekünk a kezdetekről, első vállalkozós vállalkozóként a félelmeiről és arról, hogy hogyan látta az online marketinget és, hogy mit csinálna másképp az indulásnál mostani tudásával felvértezve.

Meghallgatás a Spotifyon
A kölcsönös siker kulcsa: Így építs gyümölcsöző kapcsolatot a marketing ügynökségeddel megbízóként

A kölcsönös siker kulcsa: Így építs gyümölcsöző kapcsolatot a marketing ügynökségeddel megbízóként

A SocialWings Online Marketing Ügynökség és a Chiro Marketing ügyvezetője úgy gondolta, ideje őszintén beszélni arról, hogy mitől lehet igazán jó és mindkét fél számára kölcsönösen gyümölcsöző egy együttműködés. A számtalan tipp és gyakorlati példa mellett arról is szó esik, hogy milyen szituációk és kommunikációbeli hiányosságok képesek megkeseríteni vagy akár teljesen tönkretenni két cég kapcsolatát.

Meghallgatás a Spotifyon
B2B online marketing. A Brocasterz piacra lépése és ügyfélszerzési stratégiája

B2B online marketing. A Brocasterz piacra lépése és ügyfélszerzési stratégiája

Sándorfy Adrián a Brocasterz podcastügynökség társalapító tulajdonosa mesél arról, hogy B2B szolgáltató cégként hogyan léptek piacra ezzel, az akkor Magyarországon még szinte senki által nem nyújtott szolgáltatással, hogyan alakult azóta a hazai piac és milyen típusú online megjelenésekkel próbálnak rövid és hosszú távon ügyfeleket szerezni. Az izgalmas beszélgetésben szót ejtünk rövid és hosszú távú online marketing eszközökről, várható megtérülésről, ügyfél élettartam értékről és fejlesztendő területekről.

Meghallgatás a Sportifyon
Facebook organikus elérés mi lett veled? | ⚡️ Villám rész

Facebook organikus elérés mi lett veled? | ⚡️ Villám rész

Nem újdonság, hogy az organikus elérések a béka feneke alatt vannak. Nem csak a Facebookon, hanem szinte minden platformon. De mikor, miért történt ez és mit tehetünk ellene?

Meghallgatás a Sportifyon
Google cégem profil előnyök és újdonság

Google cégem profil előnyök és újdonság

A Google cégem szolgáltatás egy ingyenes, de ennek ellenére rettentő hatékony eszköz a cégek kezében, amit jól (ki)használva sok megkeresésre, ügyfélre szert lehet tenni. Ez a rész a most erről és a nemrégiben Magyarországon is bevezetett újdonságról szól.

Meghallgatás a Spotifyon
Kezdeti hibák az online marketingben | ⚡️ Villám rész

Kezdeti hibák az online marketingben | ⚡️ Villám rész

Az online jelenléttel az a „probléma”, hogy rengeteg lehetőséget kínál és tapasztalat vagy a platformok és az eszközök megfelelő ismerete nélkül nagyon nehéz eldönteni, hogy hol érdemes igazán jelen lenni és hol kell pénzt befektetni ahhoz, hogy az rövid és hosszú távon is egyaránt megtérüljön. Nagyon sok esettel találkozunk, amikor a rossz alapokra helyezett online megjelenés nem tudja elérni a célját. Ilyenkor az a teendő, hogy visszanyúlunk az alapokhoz és szinte elölről kezdjük.

Meghallgatás a Sportifyon
„Rákerestem a Google-ben a hirdetésemre és …” | ⚡️ Villám rész

„Rákerestem a Google-ben a hirdetésemre és …” | ⚡️ Villám rész

A podctast rész címét is adó mondatot sokszor hallottuk mi is az ügyfeleinktől, mielőtt elkezdtük volna kezelni ezt a problémát. Biztosan te is csináltad már ezt, ha vannak vagy voltak Google hirdetéseid. Most ezt a hibát és a megoldást mutatjuk be röviden.

Meghallgatás a Sportifyon
Facebook kampánykezelési célok változása | ⚡️ Villám rész

Facebook kampánykezelési célok változása | ⚡️ Villám rész

2022-ben megváltozik a Facebook hirdetéskezelőjében a kampányok létrehozásának az első lépése. Majd később pedig a teljes hirdetéskezelő felület. A részletekért hallgasd meg a villám részt.

Meghallgatás a Spotifyon
Facebook – Business Manager, Business Suite, Creator Studio | ⚡️ Villám rész

Facebook – Business Manager, Business Suite, Creator Studio | ⚡️ Villám rész

A kevésbé tapasztalt felhasználók könnyen elvesznek a Facebook (Meta) új termékei között. Tisztázzuk mi a különbség a 3 eszköz között.

Meghallgatás a Spotifyon