Facebook kezelés és hirdetés

Facebook kezelés és hirdetés


Facebook jelenlétre a vállalkozások 99%-ának szüksége van. Facebookon hirdetni csak és kizárólag, akkor érdemes, ha a cég üzleti oldalát is rendszeresen frissíted, azaz legalább heti 2-3 alkalommal osztasz meg új posztokat.

A fizetett és célzott Facebook hirdetés az egyik legjobb marketingeszköz. Gondolj csak bele, ha feladsz egy rádió vagy TV spotot, szórólapot nyomtatsz vagy egyéb offline eszközöket használsz, akkor azt rengeteg ember hallja és látja, de vajon közülük hányan tartoznak a vállalkozásod célcsoportjába és hogyan tudod mérni a hirdetési költség megtérülését? Az elért emberek csak kis részének lesz releváns a hirdetésed. Nem beszélve arról, hogy ez a fajta hirdetés, csupán egyirányú kommunikációra alkalmas és megtérülésük nem, vagy csak nehezen mérhető.

A Facebookban pedig pont ez a nagyszerű: olyan embereket tudunk elérni, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek a terméked vagy a szolgáltatásod iránt, a kétirányú kommunikációnak és analitikáknak köszönhetően pedig visszajelzést kapunk, amelyeket felhasználunk a marketing stratégia optimalizálása során.

Magyarországon a második leglátogatottabb weboldal a Facebook. Havonta 4-4,5 millió egyedi látogatója van, ami azt jelenti, hogy kis túlzással bárkit elérhetsz a hirdetéseiddel. Ha azt gondolod a Te céged „nem való” a Facebookra, valószínűleg tévedsz. A hitelesség és megbízhatóság egyik alapköve a social média jelenlét.

Ha vállalkozásod potenciális célcsoportja az „Y” és a „Z” generáció, akkor őket hatékonyan tudjuk elérni és megszólítani az Instagramon. Ahogy a Facebook esetében, itt is lehetőség van fizetett hirdetések kezelésére.

Social média kezelést minden esetben jól átgondoltan végzünk. Első lépésben tervezünk és egyeztetünk, majd tartalomnaptárt dolgozunk ki egy hónapra előre, sorra vesszük a kivitelezéshez szükséges tartalmakat és igény esetén elkészítjük őket. Ezt követően a bejegyzéseket és a hirdetéseket kezeljük a korábban meghatározott stratégia mentén, majd az eredményekről havonta riportot küldünk.

Hogyan történik az együttműködés? Te fogod megmondani, hogy mit vársz el tőlünk, több opció közül választhatsz. Kezelhetjük csak a hirdetéseidet, szövegezhetjük és posztolhatjuk az átadott tartalmakat, gyárthatjuk neked a tartalmakat fotó, videó vagy blog formájában, ha pedig azt szeretnéd mind a hármat ránk bízhatod.

Hogyan alakulnak a Facebook üzleti oldal, hirdetés és Instagram kezelés árak? A szolgáltatásaink havi díját több tényező befolyásolja. Ezekről részletesen telefonon, online vagy személyes megbeszélésen tudunk egyeztetni. Minden esetben egyedi, cégre és célra szabott árajánlatot adunk.

További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!

A Facebookhoz kapcsolódó blog bejegyzéseink


További online marketing szolgáltatásaink