Facebook kezelés és hirdetés

Facebook kezelés és hirdetés


Sok vállalkozás beleesik abba a hibába, hogy nem tudja melyik platformot használja vagy épp úgy gondolják, hogy mindenbe bele tudnak vágni egyszerre. Ez nem biztos, hogy a legcélravezetőbb megoldás. Fontos, hogy tudjuk melyik felületen tudunk hatékonyan eladni és melyiknek a kezelésére állnak rendelkezésre a megfelelő források. Ha hozzánk fordulsz ez lesz az első kérdés, amit átbeszélünk.

A fizetett és célzott Facebook hirdetés az egyik legjobb marketingeszköz. Gondolj csak bele, ha feladsz egy rádió vagy TV spotot, akkor azt rengeteg ember hallja és látja, de vajon közülük hányan tartoznak a vállalkozásod célcsoportjába? Az elért emberek csak kis részének lesz releváns a hirdetésed. Nem beszélve arról, hogy ez a fajta hirdetés, csupán egyirányú kommunikációra alkalmas és megtérülésük nem vagy csak nehezen mérhető.

A Facebookban pedig pont ez a nagyszerű: olyan embereket tudunk elérni, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek a terméked vagy a szolgáltatásod iránt, a kétirányú kommunikációnak és analitikáknak köszönhetően pedig visszajelzést kapunk, amelyeket felhasználunk a marketing stratégia optimalizálása során.

Magyarországon a második leglátogatottabb weboldal a Facebook. Havonta 4-4,5 millió egyedi látogatója van, ami azt jelenti, hogy kis túlzással bárkit elérhetsz a hirdetéseiddel. Olyan vállalkozás nincs, ami „nem való” a Facebookra. Legfeljebb nem ez lesz neki az elsődleges vevőszerző csatorna, de sok egyéb célra, kiválóan használható.

Ha vállalkozásod potenciális célcsoportja az „Y” és a „Z” generáció, akkor őket hatékonyan tudjuk elérni és megszólítani az Instagramon. Ahogy a Facebook esetében, itt is lehetőség van fizetett hirdetések futtatására. Az Instagramon történő hirdetéshez, nincs szükség feltétlenül Instagram fiókra, ugyanis ez a platform is a Facebook tulajdonában van, így könnyen tudunk keresztbe hirdetni.

Tapasztalatból tudjuk, hogy minden vállalkozás sikerének eléréséhez, személyre szabott üzleti stratégiára és marketing megközelítésre van szükség. Ezért csapatunk kiemelt hangsúlyt fektet ügyfeleink igényeinek felmérésére, így biztosítva az általunk kezelt közösségi marketing kampányok minőségét és sikerességét.

Hogyan történik az együttműködés? Te fogod megmondani, hogy mit vársz el tőlünk, több opció közül választhatsz. Kezelhetjük csak a hirdetéseidet, szövegezhetjük és posztolhatjuk az átadott tartalmakat, gyárthatjuk neked a tartalmakat fotó, videó vagy blog formájában, ha pedig azt szeretnéd mind a hármat ránk bízhatod.

Hogyan alakulnak a Facebook üzleti oldal, hirdetés és Instagram kezelés árak? A szolgáltatásaink havi díját több tényező befolyásolja. Például, hogy a megbízó mely szolgáltatásainkat szeretné igénybe venni, melyik platformokat szeretné használni és mekkora a havi költségkeret melyet a hirdetésekre szánhatunk. Ezért minden esetben egyedi árajánlatot adunk.

Havi 30.000 Ft-tól

További részletekért kérj egyéni ajánlatot és mi 24 órán belül válaszolunk!