💡 A magyar lakosság túlnyomó része regisztrálva van legalább az egyik platformra, amiből következik, hogy fizetett hirdetésekkel jó eséllyel érhetjük el a termék / szolgáltatás célcsoportját.
Válaszidő: 1 munkanap
Készíthetünk nektek is néhány eredményes kampányt?
A Facebook (Meta) hirdetéskezelője nagyon részletes és sokrétű beállítási lehetőségeket rejt magában. A területi, életkori és érdeklődési kör alapú célzáson túl többfajta retargeting opció is elérhető.
A folyamatosan fejlődő mérési kódoknak köszönhetően a hirdetésekből érkező forgalom és bevétel ma már sokkal pontosabban beazonosítható, mint az ezt megelőző években volt.
A cég aktuális készültségi szintjétől függően, a hirdetéseket néhány előkészítési lépést követően akár néhány nap alatt is élesíthetjük.
A képes és videós hirdetéseknek köszönhetően a termékeket és szolgáltatásokat nagyon gusztusosan és változatosan lehet tálalni a potenciális vásárlóknak
A Google hirdetésekkel szemben a Facebook és Instagram hirdetések kétirányúak is lehetnek. A kommenteken és a különböző kapcsolatfelvételi lehetőségének keresztül kommunikálhatunk a célcsoporttal.
Habár az utóbbi években a hirdetések nagy mértékben drágultak, még mindig elmondható, hogy nagyságrendekkel olcsóbb, hatékonyabb és jobban mérhető bármilyen offline hirdetési formátumnál.
Kölcsönös szimpátia és elfogadott ajánlat esetén a következő lépések állnak előttünk. Fontos kiemelnünk, hogy mindent megtesszük annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legkevesebb plusz feladata legyen a folyamat során.
Szerződéskötést követően az első lépés, hogy alaposan átbeszéljük és megértjük a cég jelenlegi helyzetét és jövőben céljait. Ezt általában egy hosszabb online meeting formájában szoktuk megtenni.
A sikeres Facebook hirdetéseknek vannak bizonyos feltételei, melyekre követlen ráhatásunk van. Mielőtt elkezdenénk pénzt költeni a hirdetésekre fontos, hogy ellenőrizzük ezek minőségét és meglétét.
A Meta platformnak van egy bizonyos, a cég által javasolt működési módja. Ez az egész rendszer az úgynevezett Vállalkozáskezelőn alapszik, amit sokan helytelenül használnak
Amennyiben szükséges elvégezzük a kritikus hibák kijavítását. Ilyen lehet például a weboldal felépítése, funkcionalitása és a nem utolsó sorban a megfelelő konverziómérés.
Sajnos egyre gyakrabban fordul elő, hogy hackerek feltörnek és ellopnak céges Facebook vagy Instagram oldalakat. Ennek a megelőzése kulcsfontosságú
Ha minden előkészületet sikeresen elvégeztünk, akkor megkezdődhet a kampányok felállítása és a tényleges hirdetés. Ez általában 1-3 héttel a szerződéskötés után szokott megtörténni.
Mély és sokrétű webfejlesztői tudásunknak és több, mint hétéves tapasztalatunknak köszönhetően nincs olyan technikai jellegű probléma vagy kihívás, amit csapatunk ne tudna megoldani.
Minden megkeresésre, felmerülő igényre és kérdésre legfeljebb egy munkanapon belül reagálunk. Számunkra fontos, hogy pörögjenek a projektek, haladjon az üzlet és betartsuk a megbeszélt határidőket.
Akár webfejlesztés, akár hirdetéskezelés projektről is legyen szó, helyzetünkhöz mérten igyekszünk mindig egy lépéssel a megbízónk előtt járni és olyan javaslatokkal, meglátásokkal szolgálni, amelyek segítségével előnyre tehet szert a konkurenciával szemben.
A nálunk dolgozó szakemberek mindegyike “T” típusú tudással és szemlélettel rendelkezik az online jelenlét világában. Ez azt jelenti, hogy a saját szakterületükön meglehetősen mély tudással vannak felvértezve, de munkájuk során számításba veszik a többi terület igényeit és lehetőségeit is.
Maximum 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot