Azonban az oldal puszta megléte nem elegendő. Ha a Facebook vagy Instagram oldalon nem jelennek meg rendszeresen posztok, akkor az kontraproduktív lehet és akár bizalomvesztést is eredményezhet. Általában minimum heti 2-3, jó minőségű poszt publikálását javasoljuk annak érdekében, hogy ezt elkerüljük és megfelelő elérést tudjunk generálni.
Válaszidő: 1 munkanap
Szeretnéd, ha a te válladról is levennénk a posztolás terhét?
A Facebook és az Instagram több, mint 6 millió magyar felhasználóval rendelkezik és felmérések szerint az emberek több, mint 60%-a elvárja egy cégtől, hogy az jelen legyen valamelyik közösségi platformon
A rendszeres, minőségi jelenlét, a folyamatos kommunikáció, a termék és / vagy szolgáltatás vizuális bemutatása nagymértékben hozzájárul az érdeklődők gyorsabb vásárlóvá konvertálásához
A social média nem csak arra való, hogy egy cég saját magáról vagy a termékéről / szolgáltatásáról beszéljen, hanem arra is, hogy a vásárlók és érdeklődők kapcsolatban léphessenek a márkával
Felmérések szerint a Facebook oldalon megjelenő, más vásárlók által írt vélemények nagyon erős befolyással vannak arra, hogy az érdeklődők rövidebb idő alatt hozzanak vásárlási döntést
A Facebook vagy Instagram oldalon közzétett tartalmak és információk típusa, valamint közlési formája teljesen eltérő, nem összehasonlítható egy weboldalon megjelenő szöveges vagy vizuális tartalommal
A hatékony és célravezető social média kezelést mindig megelőzi egy állapotfelmérés és ennek függvényében egy előkészítési folyamat.
A Meta platformnak van egy bizonyos, a cég által javasolt működési módja. Ez az egész rendszer az úgynevezett Vállalkozáskezelőn alapszik, amit sokan helytelenül használnak
A Vállalkozáskezelő helyes felépítése utána a második legfontosabb dolog, hogy a Facebook és a weboldal között meglegyen a kapcsolat
Sajnos egyre gyakrabban fordul elő, hogy hackerek feltörnek és ellopnak céges Facebook vagy Instagram oldalakat. Ennek a megelőzése kulcsfontosságú
Indulás előtt átnézzük, hogy milyen vizuális tartalmak állnak rendelkezésre a kommunikációhoz. Szükség esetén javaslatot teszünk további tartalmak készítésére
Mély és sokrétű webfejlesztői tudásunknak és több, mint hétéves tapasztalatunknak köszönhetően nincs olyan technikai jellegű probléma vagy kihívás, amit csapatunk ne tudna megoldani.
Minden megkeresésre, felmerülő igényre és kérdésre legfeljebb egy munkanapon belül reagálunk. Számunkra fontos, hogy pörögjenek a projektek, haladjon az üzlet és betartsuk a megbeszélt határidőket.
Akár webfejlesztés, akár hirdetéskezelés projektről is legyen szó, helyzetünkhöz mérten igyekszünk mindig egy lépéssel a megbízónk előtt járni és olyan javaslatokkal, meglátásokkal szolgálni, amelyek segítségével előnyre tehet szert a konkurenciával szemben.
A nálunk dolgozó szakemberek mindegyike “T” típusú tudással és szemlélettel rendelkezik az online jelenlét világában. Ez azt jelenti, hogy a saját szakterületükön meglehetősen mély tudással vannak felvértezve, de munkájuk során számításba veszik a többi terület igényeit és lehetőségeit is.
Maximum 1 munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot